Translate

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.


 
Κάτι παραπάνω από απλές φωτογραφίες (8) 
Στην απεραντοσύνη της ζωής που βρίσκομαι, 
όλα είναι τέλεια, ακέραια και πλήρη.
Η ζωή μου ανανεώνεται διαρκώς.
Κάθε στιγμή της ζωής μου
είναι καινούργια, ακμαία και ζωτική.
Χρησιμοποιώ την θετική μου σκέψη
για να δημιουργήσω ακριβώς εκείνο που θέλω.
Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα 
κι εγώ έγινα καινούργιος.
Σκέφτομαι διαφορετικά.
Μιλώ διαφορετικά.
Ενεργώ διαφορετικά.
Ο καινούργιος μου κόσμος
είναι η αντανάκλαση της καινούργιας μου σκέψης.
Νιώθω χαρά και απόλαυση
όταν φυτεύω καινούργιους σπόρους σκέψης,
γιατί γνωρίζω πως αυτοί οι σπόροι
θα γίνουν οι καινούργιες μου εμπειρίες.
Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.