Translate

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Επιστολή μιας Αγανακτησμένης Νοσηλεύτριας


 
Κε Γεωργιάδη...
 Με βάση τα τελευταία γεγονότα στο τομέα της υγείας παίρνω το θάρρος να σας ζητήσω μια μεγάλη εξυπηρέτηση.
Κουράστηκα κε Άδωνη, κουράστηκα ειλικρινά να εργάζομαι είκοσι χρόνια στα νοσοκομεία και να βλέπω τα πράγματα να γίνονται χειρότερα.
Κουράστηκα να βλέπω ανθρώπους να πεθαίνουν και να έρχομαι αντιμέτωπη καθημερινά με τον πόνο, τον φόβο, το άγχος , την κούραση, τον θρήνο.
Κουράστηκα να αντιμετωπίζω τον καρκίνο, τις ανίατες αρρώστιες, την απώλεια, την θλίψη και τον θάνατο.
Κουράστηκα να βλέπω μικρά παιδιά να υποφέρουν , γονείς άνεργους να μην μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους και τον πόνο στα μάτια τους.
Κουράστηκα να δουλεύω τις γιορτές και να μην είμαι με την οικογένεια μου, να μην μπορώ να αρρωστήσω γιατί θα πρέπει να είμαι παρόν, να μην μπορώ να πάρω την άδεια μου και να μην μπορώ να πάω διακοπές.
Κουράστηκα να μην έχω γάντια να φορέσω για να κάνω νοσηλεία, να τριγυρνώ με ματωμένα ρούχα και παπούτσια στους διαδρόμους των νοσοκομείων γιατί δεν υπάρχουν άλλα, να μην έχω υλικό για να κάνω την δουλεία μου και να μην μπορώ να βοηθήσω.
Κουράστηκα να λερώνομαι από το σκατό και το αίμα.
Κουράστηκα να εξυπηρετούνται και να παίρνουν καλές θέσεις λαμώγια , τρωκτικά και βισματίες.
Κουράστηκα να τσακώνομαι με τους συναδέλφους για τις βάρδιες ,τις άδειες και το πρόγραμμα, να τσακώνομαι με τους γιατρούς για το υλικό και με τους συγγενείς.
Γι αυτό σας παρακαλώ βοηθήστε με να απαλλαγώ από αυτό το επάγγελμα.
Δεν αντέχω πλέον να ζω με μισθό πείνας.
Δεν είμαι σαν όλους αυτούς τους δημοσίους υπαλλήλους που κάθονται πίσω από γραφειάκι τους.
Είμαι νοσηλεύτρια
Επαγγελματίας υγείας

Η Νοσηλευτική του αύριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.