Translate

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Αφήστε τον Σωτήρη να φροντίζει για σας!




Σήμερα ο πελάτης είναι συνειδητοποιημένος. Πριν δώσει το ευρώ του, κάνει έρευνα αγοράς, ζητά διευκρινίσεις και απαιτεί το καλύτερο. Επιδιώκει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να καλύπτει τις ανάγκες του και προγραμματίζει τα οικονομικά του ανάλογα. Αναζητά εγγυήσεις για κάθε προϊόν, τις παροχές του και ιδίως την ποιότητά τους.

Από την άλλη πλευρά, ο σύγχρονος ασφαλιστής γνωρίζει καλά τα προϊόντα που διαθέτει η αγορά και έχει υπόψη του τι ορίζει ο νόμος. Κατανοεί επίσης τις ανάγκες του πελάτη. Πολλές φορές μάλιστα, τον βοηθά να τις προσδιορίσει καλύτερα και ο ίδιος. Μόνο έτσι είναι σε θέση να του προτείνει τη λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του.

Τι γίνεται λοιπόν όταν έρθει η στιγμή ο πελάτης να κάνει χρήση των ασφαλιστικών υπηρεσιών και περιμένει την αποζημίωσή του; Όπως φαίνεται και στο video της Ένωσης Ασφαλιστικών  Διαμεσολαβητών Ελλάδος, αναζητά αμέσως τον ασφαλιστή του. Από αυτόν περιμένει καθοδήγηση σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Και ο ασφαλιστής είναι αυτός που στη συνέχεια υποστηρίζει τα συμφέροντά του πελάτη του στην ασφαλιστική εταιρεία και στέκεται δίπλα του.

Γι’ αυτό και το θεσμικό πλαίσιο θέτει πλέον νέες απαιτήσεις στη σχέση του ασφαλιστή με τον πελάτη και την ασφαλιστική εταιρεία: επαγγελματική αστική ευθύνη, εξετάσεις πιστοποίησης, υποχρέωση επανεκπαίδευσης, τήρηση αρχείου πελατών κ.ά.

Έτσι, ο σύγχρονος ασφαλιστής άλλαξε όνομα. Λέγεται πλέον διαμεσολαβητής: Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Όπως λέει και το όνομά του, είναι ανάμεσα στον πελάτη και την ασφαλιστική εταιρεία. Κυρίως όμως είναι ένας επαγγελματίας με γνώσεις, δεξιότητες, αλλά και ανθρωπιά. Έχει δηλαδή όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτεί κάποιος από έναν στενό συνεργάτη του!



 Καλέστε στο 6938 009 777 η συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας πατώντας ΕΔΩ για ένα προσωπικό ραντεβού ώστε να προσεγγίσουμε εξατομικευμένα τις ανάγκες σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.