Πως μία μικρή ασφαλιστική από το Winsconsin εστίασε στους εργαζομένους της και κατόρθωσε να δημιουργήσει ένα ονειρικό εργασιακό περιβάλλον
Ζητείται ασφαλιστής για “δουλειά-όνειρο”. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αγγελίας της αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρείας Acuity.
Θα θέλατε η εταιρεία που εργάζεστε να διαθέτει απίστευτες εγκαταστάσεις με τεράστιους κήπους, λίμνες, ρόδα λούνα παρκ μέσα στο κτίριο, πρωτότυπα έργα τέχνης, να σας προσφέρει αδιανόητες παροχές και να σας δίνει παράλληλα το δικαίωμα να αποφασίζετε για το μέλλον της;
Καλώς ήλθατε στον κόσμο της Acuity, της ασφαλιστικής με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στον κόσμο!
Τα κεντρικά γραφεία της Acuity – που εξειδικεύεται στις ασφάλειες Περιουσίας και Ατυχημάτων (P&C) – βρίσκονται στην πόλη Sheboygan του Winsconsin. Σύμφωνα με την εταιρεία, διαθέτουν τον υψηλότερο ιστό σημαίας σε ολόκληρες τις Ηνωμένες Πολιτείες, με ύψος περίπου 122 μέτρα
Αυτή είναι μία μόνο πρωτιά για την Acuity. Μία άλλη είναι πολύ πιο σημαντική. Η Acuity κατατάχθηκε από το περιοδικό Fortune στην τρίτη θέση της λίστας των επιχειρήσεων με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στις ΗΠΑ, και στην πρώτη θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Ξεπέρασε δηλαδή μεγαθήρια του κλάδου, όπως η MetLife, η Anthem κ.ά.
Ας γυρίσουμε όμως στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, τα οποία αν και εντυπωσιακά – έκτασης περίπου 37.000 τ.μ.- γειτνιάζουν με ένα τεράστιο εργοτάξιο, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες επέκτασης που αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2016. Προσέξτε όμως αυτό: όταν ολοκληρωθεί η επέκταση (κατά… μόλις 22.000τ.μ.), οι εργαζόμενοι της Acuity θα έχουν μέχρι και τη δυνατότητα να ανέβουν σε μία ρόδα λούνα παρκ ύψους 20 μέτρων η οποία, μάλιστα, θα βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο.
Για τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ben Salzmann το εντυπωσιακό αυτό παιχνίδι αποτελεί δώρο της εταιρείας προς την κοινότητα. Η Acuity ιδρύθηκε το 1925 στο Winsconsin, από αγρότες που ήθελαν να ασφαλιστούν για τους κινδύνους των «αμαξών χωρίς άλογα», δηλαδή των πρώτων αυτοκινήτων. Σήμερα, τα ετήσια έσοδα της εταιρείαςανέρχονται στα 1,1 δισ. δολάρια.
Πως όμως κατάφερε αυτή η «θρασύτατη» εταιρεία να φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις της λίστας του Fortune, κοντράροντας στα ίσια μεγαθήρια όπως η Google (1η στη λίστα) και η Boston Consulting Group (2η), που εκτός από επιχειρηματικοί κολοσσοί φημίζονται για τις άψογες συνθήκες εργασίες που διατηρούν;
Η εταιρεία προσφέρει, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες παροχές: απεριόριστα έξοδα εκπαίδευσης, απεριόριστες ημέρες άδειας για λόγους υγείας, δυνατότητα συμπιεσμένης εργάσιμης εβδομάδας (π.χ. 4 ημέρες με 10ωρη απασχόληση), 10% συνεισφορά στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα 401(k) και πλούσια προγράμματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Αυτό όμως που ξεχωρίζει την Acuity από τις άλλες ασφαλιστικές, σύμφωνα με τον Salzmann, είναι ότι χτίζει στην αφοσίωση των εργαζομένων της, δίνοντάς τους εξουσίες και δικαίωμα λόγου για το μέλλον της εταιρείας.
Οι τριμηνιαίες συναντήσεις των εργαζομένων τους κρατούν σε εγρήγορση, ενώ μέσου του προγράμματος «γεύμα με έναν διευθυντή», οι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις με ανώτερα στελέχη.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που αποφασίζουν για τους οργανισμούς που θα λάβουν τις ετήσιες δωρεές – πέρσι δόθηκαν 1 εκατ. δολάρια – ενώ έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Είναι λογικό, λοιπόν, οι εργαζόμενοι της Acuity να πίνουν νερό στο όνομά της… και να θέλουν να μείνουν στην εταιρεία αιώνια. Μάλιστα, 40 εργαζόμενοι της εταιρείας συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα βίντεο 4 λεπτών στο Youtube, στο οποίο έχουν ντυθεί ζόμπι και εξηγούν τους λόγους που αγαπούν τη δουλειά τους και κάνουν την Acuity μοναδικό περιβάλλον εργασίας, ακόμη και μετά θάνατον… Τους πήρε μία ημέρα να το κινηματογραφήσουν και δύο εβδομάδες να το ολοκληρώσουν – και όλα αυτά σε ώρες εργασίας!
Όσο για τις εκκεντρικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι τα διοικητικά στελέχη λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις προτάσεις τους. Για παράδειγμα, η Stephanie Schreiber, γενική διευθύντρια εμπορικού δικτύου, λέει ότι πρόσφατα παρατήρησε ότι το τμήμα της είχε μεγαλώσει πάρα πολύ – τον τελευταίο χρόνο η Acuity προσέλαβε 124 άτομα – με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να γνωριστούν όλοι μεταξύ τους. Έτσι πρότεινε να μαζευτούν όλοι για μπάρμπεκιου πάρτι, κάτι που αμέσως δέχτηκε ο διευθυντής της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.