Με διάφορα σχέδια που διαρρέουν στα ΜΜΕ φαίνεται πως το υπουργείο Υγείας βάζει σε δράση το «Σχέδιο Β» που στην ουσία, όπως αναφέρουν τα διάφορα δημοσιεύματα, θα περιορίσουν τον αριθμό των γιατρών του οργανισμού στους 500 ενώ θα απολυθούν κοντά στους 2000.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» ο νέος ΕΟΠΥΥ θα φέρει την υπογραφή της Task Force. Ετσι από τη νέα χρονιά...
και εφ’ όσον τα σχέδια υλοποιηθούν, οι περίπου 10 εκατ. ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ θα έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται με την κάλυψη του Οργανισμού ιδιώτες συμβεβλημένους γιατρούς σε όλη τη χώρα.
Μάλιστα, θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν κατ’ ευθείαν εξειδικευμένους γιατρούς και όχι γενικούς, παρά τις πιέσεις που ασκήθηκαν από διάφορους παράγοντες για να έχουν τον πρώτο ρόλο οι γενικοί γιατροί.
Οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξετάζονται, αλλά και να παίρνουν παραπεμπτικά για νοσηλεία σε νοσοκομείο στην περίπτωση που χρειάζονται επέμβαση ή όπου απαιτείται άλλη, πιο σύνθετη διαδικασία.
Πάντως, οι αμοιβές που θα δοθούν στους ιδιώτες θα είναι εξαιρετικά περιορισμένες, καθώς θα υπάρχουν κλειστοί προϋπολογισμοί, δηλαδή συγκεκριμένα ποσά που θα κατανέμονται με βάση την ειδικότητα και τον αριθμό των επισκέψεων σε κάθε περιοχή.
Αξιοσημείωτο είναι ότι με βάση τις εκτιμήσεις ανθρώπων της αγοράς, που γνωρίζουν από τα οικονομικά του ΕΟΠΥΥ, η κατάσταση μάλλον δεν θα είναι συμφέρουσα για μεμονωμένα ιατρεία, γι’ αυτό και ο νέος ΕΟΠΥΥ θα έχει τη δυνατότητα να συνάπτει συμφωνίες με μεγάλα ιδιωτικά κέντρα ιατρικά, αλλά και διαγνωστικά. Γεγονός, προφανώς, καθόλου τυχαίο.
Πηγή: enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.