Translate

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι σε διαμεσολαβούντες

 

Μετά τον Τειρεσία η ΤτΕ θεσπίζει σημεία ελέγχου

 Νέο κύκλο αιφνιδιαστικών ελέγχων στους διαμεσολαβούντες διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος τις τελευταίες ημέρες, έχοντας προγραμματίσει σειρά... επισκέψεων και για την τρέχουσα εβδομάδα, σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα γραφεία της ασφαλιστικής αγοράς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iw, στόχο της έχει να συγκεντρώσει στοιχεία σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας όσων εταιρειών εμπλέκονται στη διαμεσολάβηση, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για πρακτορεία ή μεσιτικά γραφεία.

Στις προθέσεις της είναι να καταρτίσει έναν νέο Κανονισμό Λειτουργίας για όσους έχουν παρουσία στη διαμεσολάβηση, ώστε να δραστηριοποιούνται βάσει συγκεκριμένων αρχών και να διασφαλίζουν απόλυτα τη διαφάνεια των συναλλαγών και πάνω απ΄ όλα να μην αμφισβητούνται τα συμφέροντα, οικονομικά ή άλλα, των ασφαλισμένων. 

Στο πλαίσιο αυτό, οι ελεγκτές της Τραπέζης της Ελλάδος ζητούν από όσα γραφεία διαμεσολάβησης επισκέπτονται, στοιχεία σχετικά με:

-       Το πως γίνεται η διαχείριση φακέλων.
-       Το πως τα δίκτυα εισπράττουν τα ασφάλιστρα από τους πελάτες και βάσει ποιας διαδικασίας τα αποδίδουν στις εταιρείες.
-       Το κατά πόσο διατηρούν μητρώο πελατών.
-       Το πόσο διαφανές είναι το πλαίσιο τήρησης του ταμείου για την εκάστοτε εταιρεία.
-       Το πως είναι οργανωμένα τα δίκτυα συνεργατών.
-       Το πως αποτυπώνονται οι σχέσεις συναλλαγών μεταξύ συνεργατών και γραφείων.
 

Μετά τον Τειρεσία η ΤτΕ θεσπίζει σημεία ελέγχου

 Νέο κύκλο αιφνιδιαστικών ελέγχων στους διαμεσολαβούντες διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος τις τελευταίες ημέρες, έχοντας προγραμματίσει σειρά... επισκέψεων και για την τρέχουσα εβδομάδα, σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα γραφεία της ασφαλιστικής αγοράς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iw, στόχο της έχει να συγκεντρώσει στοιχεία σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας όσων εταιρειών εμπλέκονται στη διαμεσολάβηση, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για πρακτορεία ή μεσιτικά γραφεία.

Στις προθέσεις της είναι να καταρτίσει έναν νέο Κανονισμό Λειτουργίας για όσους έχουν παρουσία στη διαμεσολάβηση, ώστε να δραστηριοποιούνται βάσει συγκεκριμένων αρχών και να διασφαλίζουν απόλυτα τη διαφάνεια των συναλλαγών και πάνω απ΄ όλα να μην αμφισβητούνται τα συμφέροντα, οικονομικά ή άλλα, των ασφαλισμένων. 

Στο πλαίσιο αυτό, οι ελεγκτές της Τραπέζης της Ελλάδος ζητούν από όσα γραφεία διαμεσολάβησης επισκέπτονται, στοιχεία σχετικά με:

-       Το πως γίνεται η διαχείριση φακέλων.
-       Το πως τα δίκτυα εισπράττουν τα ασφάλιστρα από τους πελάτες και βάσει ποιας διαδικασίας τα αποδίδουν στις εταιρείες.
-       Το κατά πόσο διατηρούν μητρώο πελατών.
-       Το πόσο διαφανές είναι το πλαίσιο τήρησης του ταμείου για την εκάστοτε εταιρεία.
-       Το πως είναι οργανωμένα τα δίκτυα συνεργατών.
-       Το πως αποτυπώνονται οι σχέσεις συναλλαγών μεταξύ συνεργατών και γραφείων.
- See more at: http://www.i-asfaleies.gr/2013/09/blog-post_30.html#sthash.HL7t2Hjo.dpuf

Μετά τον Τειρεσία η ΤτΕ θεσπίζει σημεία ελέγχου

 Νέο κύκλο αιφνιδιαστικών ελέγχων στους διαμεσολαβούντες διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος τις τελευταίες ημέρες, έχοντας προγραμματίσει σειρά... επισκέψεων και για την τρέχουσα εβδομάδα, σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα γραφεία της ασφαλιστικής αγοράς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iw, στόχο της έχει να συγκεντρώσει στοιχεία σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας όσων εταιρειών εμπλέκονται στη διαμεσολάβηση, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για πρακτορεία ή μεσιτικά γραφεία.

Στις προθέσεις της είναι να καταρτίσει έναν νέο Κανονισμό Λειτουργίας για όσους έχουν παρουσία στη διαμεσολάβηση, ώστε να δραστηριοποιούνται βάσει συγκεκριμένων αρχών και να διασφαλίζουν απόλυτα τη διαφάνεια των συναλλαγών και πάνω απ΄ όλα να μην αμφισβητούνται τα συμφέροντα, οικονομικά ή άλλα, των ασφαλισμένων. 

Στο πλαίσιο αυτό, οι ελεγκτές της Τραπέζης της Ελλάδος ζητούν από όσα γραφεία διαμεσολάβησης επισκέπτονται, στοιχεία σχετικά με:

-       Το πως γίνεται η διαχείριση φακέλων.
-       Το πως τα δίκτυα εισπράττουν τα ασφάλιστρα από τους πελάτες και βάσει ποιας διαδικασίας τα αποδίδουν στις εταιρείες.
-       Το κατά πόσο διατηρούν μητρώο πελατών.
-       Το πόσο διαφανές είναι το πλαίσιο τήρησης του ταμείου για την εκάστοτε εταιρεία.
-       Το πως είναι οργανωμένα τα δίκτυα συνεργατών.
-       Το πως αποτυπώνονται οι σχέσεις συναλλαγών μεταξύ συνεργατών και γραφείων.
- See more at: http://www.i-asfaleies.gr/2013/09/blog-post_30.html#sthash.HL7t2Hjo.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.