Translate

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Πότε δικαιούστε επιστροφή εισιτηρίου ή αποζημίωση όταν ταξιδεύετε με πλοίο





Πότε έχετε δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων από εισιτήριο πλοίου; Πότε δικαιούστε αποζημίωση;
Οι τουρίστες-καταναλωτές έχουν δικαιώματα,και υπενθυμίζουμε στους καταναλωτές τα βασικά δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν με πλοίο.

Αναλυτικά τα δικαιώματα αυτά έχουν ως εξής:

1. Ακύρωση του εισιτηρίου από τον επιβάτη

Σε περίπτωση ακύρωσης του εισιτηρίου σας, δικαιούστε να σας επιστραφεί μέχρι και 100% το πόσο της αρχικής τιμής, ανάλογα με το χρόνο ακύρωσής του. Συγκεκριμένα, έως 12 ώρες το ποσό επιστροφής είναι 50%, έως 7 ημέρες 75%, έως 14 ημέρες 100% και σημειώνεται ότι ανεξάρτητα από τον χρόνο ειδοποίησης, το 100% του εισιτηρίου επιστρέφεται όταν υπάρχουν αποδεδειγμένοι λόγοι ανώτερης βίας.

Ακόμη, στις παραπάνω περιπτώσεις ακύρωσης επιστρέφονται οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και ο ΦΠΑ, και εάν δεν ταξιδέψετε λόγω δική σας ευθύνης, χάνετε το εισιτήριο.

2. Ακύρωση ταξιδιού

Με υπαιτιότητα της εταιρείας ο επιβάτης δικαιούται να λάβει πλήρη αποζημίωση ή άλλες αντισταθμιστικές παροχές κατ' επιλογή του εφόσον: Δεν ενημερώθηκε μία εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου ή δεν ενημερώθηκε τουλάχιστον 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση και δεν προωθήθηκε με άλλο μέσο στον προορισμό του εντός 12 ωρών από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου.

Λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου ο επιβάτης δικαιούται: Να ενημερωθεί εγκαίρως και εφόσον συμφωνήσει να προωθηθεί στον προορισμό του με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας εντός 24 ωρών ή να υπαναχωρήσει και να του επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου. Εφόσον δεν προωθηθεί στον προορισμό του ή δεν υπαναχωρήσει, δικαιούται να του χορηγηθεί από την εταιρεία τροφή και κατάλυμα στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον είναι αναγκαία η διανυκτέρευση. Να λάβει χρηματική αποζημίωση διπλάσιας της τιμής εισιτηρίου επιβάτη, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθηθεί στον προορισμό του εντός 24 ωρών.

3. Καθυστέρηση του πλοίου

- Καθυστέρηση Αναχώρησης: Σε περίπτωση καθυστέρησης αναχώρησης του πλοίου για πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα, λόγω υπαιτιότητας του μεταφορέα, ο επιβάτης δικαιούται: να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να του καταβληθεί ως αποζημίωση το αντίτιμο του εισιτηρίου επιβάτη και οχήματος (εάν υπάρχει) ή να του παρασχεθεί πλήρη κάλυψη των εξόδων διατροφής και διαμονής μέχρις ότου αναχωρήσει το πλοίο. Να λάβει αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με το μέγεθος του χρόνου καθυστέρησης. Να λάβει αποζημίωση διπλάσια της τιμής εισιτηρίου επιβάτη καθώς και επιστροφή της τιμής εισιτηρίου του οχήματος, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθήθηκε στον προορισμό του εντός 24 ωρών από τον προγραμματισμένο απόπλου.

- Καθυστέρηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού: Σε περίπτωση καθυστέρησης του πλοίου λόγω βλάβης ή ζημιάς του ή υπαιτιότητας της εταιρείας δικαιούται: Να υπαναχωρήσει και να επιστραφεί η τιμή του εισιτηρίου που αναλογεί για το υπόλοιπο της διαδρομής ή να συνεχίσει το ταξίδι του και να λάβει αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με το μέγεθος του χρόνου καθυστέρησης.

- Διακοπή του ταξιδίου: Σε περίπτωση που διακοπεί το ταξίδι σε ενδιάμεσο λιμάνι εξαιτίας βλάβης ή ζημιάς του πλοίου και εφόσον δεν προωθήθηκε στον προορισμό του και δεν άσκησε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, ο επιβάτης δικαιούται: Να του χορηγηθεί τροφή και κατάλυμα, καθ' όλο το χρόνο αναμονής του μέχρι τη συνέχιση του ταξιδίου ή να λάβει αποζημίωση διπλάσια του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με την εταιρεία.

- Απώλεια πλοίου Ανταπόκρισης: Σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ματαιωθεί το ταξίδι και ο επιβάτης χάσει την ανταπόκριση για την συνέχιση του θαλάσσιου ταξιδιού, τότε δικαιούται: να προωθηθεί με τον προσφορότερο τρόπο στον τελικό προορισμό του με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, αφού πρώτα όμως έχει ενημερώσει την εταιρεία για την ανταπόκρισή του. Nα του προσφερθεί τροφή και διαμονή στο λιμάνι της ανταπόκρισης, με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, όταν αναγκάζεται να αναχωρήσει την επόμενη ημέρα.

4.Εάν έχετε συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης

Η ταξιδιωτική ασφάλιση σάς προσφέρει την ταξιδιωτική βοήθεια που χρειάζεστε σε κάθε σας ταξίδι, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Σας εξασφαλίζει μια σειρά από ταξιδιωτικές καλύψεις για συνηθισμένα απρόοπτα, όπως η καθυστέρηση πτήσης, η απώλεια αποσκευών και εγγράφων ή η ακύρωση ενός προγραμματισμένου ταξιδιού. Ακόμα, σας εξασφαλίζει νομική υποστήριξη σε περίπτωση που τη χρειαστείτε.

Επιπλέον, η ταξιδιωτική ασφάλιση σάς παρέχει όλη την πολύτιμη υποστήριξη και βοήθεια που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά περιπτώσεις όπως, ένα επείγον ιατρικό πρόβλημα, 24 ώρες το 24ωρο, σε όλο τον κόσμο.

Σε κάθε σας ταξίδι, με οποιοδήποτε μέσο και αν ταξιδεύετε, θα αναλάβει για λογαριασμό σας την πλήρη διαχείριση κάθε έκτακτου περιστατικού.

Τι σας προσφέρει η ταξιδιωτική ασφάλιση

Πλούσιες ταξιδιωτικές καλύψεις, με οποιοδήποτε μέσο και αν ταξιδεύετε.
Παροχή ιατρικής βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας.
Σημαντικές καλύψεις σε περίπτωση ατυχήματος.
Κάλυψη σε περίπτωση ακύρωσης του προγραμματισμένου ταξιδιού σας.
Για πληροφορίες τηλεφωνήστε στα 211 4039370  κιν.  6938 009 777 η
με μήνυμα πατώντας ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.