Translate

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

ΕΒΑΛΑΝ 500 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΔΑΚΙ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΝΙΖΕ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΑΜΩΝΑΣ...!!!

 Το περιστατικό εκτυλίχθηκε στο μοναδικό καφενείο του χωριού την ώρα που μέσα σε αυτό βρισκόταν ένας πελάτης.

Οι αστυνομικοί τον είδαν να καπνίζει και αμέσως έκοψαν πρόστιμο 500 ευρώ στον ιδιοκτήτη που μάταια τους παρακαλούσε να το ξανασκεφτούν.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το καφενείο ανοίγει για μία με δύο ώρες την ημέρα, για να εξυπηρετήσει κάποιους από τους κατοίκους.

Το πρόστιμο έχει γίνει θέμα συζήτησης στην πόλη, με τους κατοίκους να σχολιάζουν πως το μέτρο της απαγόρευσης του τσιγάρου στα μαγαζιά και τα πρόστιμα που επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες φαίνεται να παίρνει σάρκα και οστά, αλλά όπως λένε στην περίπτωση του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη οι αστυνομικοί ξεπέρασαν κάθε όριο.
Στα πόδια…. των αστυνομικών έπεσε ο ιδιοκτήτης του μοναδικού καφενείου στο χωριό Γιαννούλη του Έβρου, προκειμένου να τους πείσει να μην του κόψουν πρόστιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.