Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ανέστειλαν το «εμπάργκο» στον ΕΟΠΥΥ τα διαγνωστικά κέντρα


Από σήμερα Παρασκευή τα διαγνωστικά κέντρα θα δέχονται κανονικά τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ μετά το εμπάργκο που είχαν κάνει τις προηγούμενες μέρες λόγω των οφειλών του οργανισμού .
Η σχετική απόφαση πάρθηκε από την συντονιστική επιτροπή των διαγνωστικών κέντρων μετά από συνάντηση με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.
Ο υπουργός Υγείας δεσμεύθηκε για άρση των αδικιών του συστήματος rebate/claw back και την άμεση εξόφληση οφειλών του ΕΟΠΥΥ.

Πηγή: asfalisnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.