Από σήμερα Παρασκευή τα διαγνωστικά κέντρα θα δέχονται κανονικά τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ μετά το εμπάργκο που είχαν κάνει τις προηγούμενες μέρες λόγω των οφειλών του οργανισμού .
Η σχετική απόφαση πάρθηκε από την συντονιστική επιτροπή των διαγνωστικών κέντρων μετά από συνάντηση με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.
Ο υπουργός Υγείας δεσμεύθηκε για άρση των αδικιών του συστήματος rebate/claw back και την άμεση εξόφληση οφειλών του ΕΟΠΥΥ.
Πηγή: asfalisnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.