
Άμεσα θέτει σε εφαρμογή το υπουργείο Υγείας την νομοθετική ρύθμιση για την παρακράτηση των συντάξεων των χρόνια ψυχικά ασθενών από τις διοικήσεις των νοσοκομείων που νοσηλεύονται, με το δικαιολογητικό της κάλυψης μέρους του κόστους της μακροχρόνιας νοσηλείας τους στα ψυχιατρικά ιδρύματα.
Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη διάταξη που είχε ψηφιστεί επί Λοβέρδου, είχε προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων στην ψυχική υγεία, των συλλόγων για τα δικαιώματα των ψυχικά ασθενών και των οικογενειών τους.
Λόγω των αντιδράσεων, η μετέπειτα υφυπουργός Υγείας Φωτεινή Σκοπούλη
... αρμόδια επί θεμάτων ψυχικής υγείας, έφερε την αναστολή της εφαρμογής της παρακράτησης, δεσμευόμενη πως θα έφερνε νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή για την οριστική κατάργησή της.
Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υγείας αποφάσισε τελικά να προχωρήσει σε εφαρμογή της διάταξης, ενώ η νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος της παρακράτησης των συντάξεων των ψυχικά ασθενών από την διοίκηση των νοσοκομείων, ήταν το αντικείμενο συνάντησης της υφυπουργού Υγείας Ζέττας Μακρή με εκπροσώπους των Συλλόγων Ασθενών Ψυχικής Υγείας, που πραγματοποιήθηκε στις 11 Οκτωβρίου. Συμφωνήθηκε η άμεση έναρξη διαλόγου μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, με πρώτη συνάντηση τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου στις 9:00.
Σε ανακοίνωσή της η κα Μακρή αναφέρει:
«Επιθυμία όλων είναι να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν, με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, πάντα με γνώμονα την προστασία της αξιοπρέπειας των ασθενών και παράλληλα με σεβασμό στο δικαίωμα της αυτοδιαχείρισης των ατομικών περιουσιακών τους στοιχείων, όπου υπάρχει το περιθώριο».
Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο βουλευτής Ιωαννίνων Χρήστος Μαντάς και εκπρόσωποι των εργαζομένων του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, ενώ συμμετείχε και η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας, κα Κουλούρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.