Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

78.000 άνθρωποι υποβάλλουν αίτηση για να πεθάνουν στον Άρη

 
Πάνω από 78.000 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο δήλωσαν συμμετοχή για ένα ταξίδι στον Άρη. Δεν πρόκειται για ταξίδι αναψυχής, αλλά για μια νέα ζωή στον κόκκινο πλανήτη, χωρίς επιστροφή.


Η ολλανδική εταιρεία Mars One δέχτηκε τις τελευταίες δύο εβδομάδες, χιλιάδες αιτήσεις από ανθρώπους που επιθυμούν να εκπαιδευτούν ως αστροναύτες και να ταξιδέψουν μέχρι τον Κόκκινο Πλανήτη για να ιδρύσουν την πρώτη αποικία. Μιλάμε για πάνω από 78.000 αιτήσεις. Και δεν είναι ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Το ταξίδι δεν θα έχει εισιτήριο επιστροφής.

Η Mars One ανακοίνωσε ότι η επιστροφή επί του παρόντος είναι επιστημονικά αδύνατο να επιτευχθεί. Η τελεολογική προοπτική όμως, δεν πτόησε τους 78.000 ανθρώπους που έσπευσαν να δηλώσουν συμμετοχή για την πρώτη επανδρωμένη αποστολή στον Άρη. Και οι αιτήσεις συνεχίζονται.

Σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία, η αναχώρηση για τον Άρη σχεδιάζεται για το 2022. Η άφιξη του διαστημοπλοίου εκεί θα γίνει επτά μήνες αργότερα, μέσα στο 2023.

"Έχοντας δεχτεί 78.000 αιτήσεις μέσα σε δύο εβδομάδες, η δουλειά μας καθίσταται το πιο ελκυστικό επάγγελμα στην ιστορία", ανέφερε ο Μπας Λάντορπ, συνιδρυτής της Mars One

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.