Translate

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΤΙΜΟ 500 ευρώ θα πληρώνουν οι άστεγοι στην Ουγγαρία για να ζουν στους δρόμους



Aντιδράσεις έχει προκαλέσει διάταγμα δημοτικού διαμερίσματος στη Βουδαπέστη που... ποινικοποιεί την διαβίωση σε ανοικτούς χώρους, την αναζήτηση φαγητού...
από τα σκουπίδια και τη συλλογή αντικειμένων που έχουν αφεθεί στο δρόμο και τιμωρεί με υψηλά πρόστιμα τους άστεγους παραβάτες.
Όπως αναφέρει η οργάνωση Human Rights Watch, το εν λόγω διάταγμα επιβάλει πρόστιμο 150.000 φιορίνια (500 ευρώ) στις παραπάνω παραβάσεις.
Για «κατά συρροή» παραβάτες, η ποινή μπορεί να γίνει ακόμη και φυλάκιση.
Το διάταγμα έρχεται ενώ ο δήμαρχος της Βουδαπέστης προανήγγειλε στο τέλος Αυγούστου κανονισμό που θα «εξορίζει», όπως λέει η HRW, τους αστέγους από τους δρόμους της πόλης.
Η κυβέρνηση Ορμπάν είχε προσπαθήσει να περάσει νόμο που ποινικοποιεί την έλλειψη στέγης, ο οποίος είχε καταπέσει στο Συνταγματικό Δικαστήριο, σύμφωνα με το Βήμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.