Translate

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ 25 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Με 25 ευρώ θα επιβαρύνεται ο ασθενής για να εισαχθεί σε νοσοκομείο, όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Το μέτρο θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου του 2014.

Μιλώντας το πρωί στο MEGA, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε επίσης πως έχουν εγκριθεί μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ οι προσλήψεις 200 γιατρών για τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και έως το τέλος του Σεπτεμβρίου θα υπάρχουν 60 με 70 επιπλέον κρεβάτια στις Εντατικές των νοσοκομείων όλης της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.